Friday, December 5, 2008

presentation yang kucar kacir...

Friday, December 5, 2008
assalamualaikum
hari ni, berakhirlah segala kekusutan yang melanda hidupku...
dengan berakhirnya presentation ini....
maka bermulalah lembaran baru dalam hidupku...

hancus... hancus...
lama tak present...
abis broken english aku present...
hahahaha
sengal...

masa kena tanya tu, mmg blurr..
hahahahaa
sengal...
hari ini hari yang sengal...
tapi aku bebas...
ahahhaha
bley makan pizza...
kat ocean...

7 comments:

shaz haza said...

Eeka.. sekurg2nye kau dah pezen..
aku? huhu.. ptg ni siap lah..

dah la sume sibuk nak tgok..
tensi2.. huhu..

eeka said...

alhamdulillah
aku rasa riang gembira masa ni..
hahahahha

Abaan Pok Ya said...

gua dh present minggu lepas..dah setel..huhuh

muor76 said...

ermm dah lepas kan.. gumbire nampak hari nih.... heheheh

eeka said...

shaz haza: skrg suma org da present... hehehe mst ko sgt lega skrg ni...

abaan pok ya: mung berlagak ya... hehehe mentang2 present awl... takpe aku pun da lepas gak...

muor76: hai, handsome... ehhehhee i will missing you afterthis... hope to hear news from you soon... remember to update your blog always... so i can know your latest news.....

CoOkiE MoNSter said...

ahahaha....salam...papehal pon bg salam dulu. Ak bru nk intai2 ape ko tulis kek blog. hehe...truskan usaha anda mnulih blog yerrr...mari kite ramei2 mngimarahkan blogggg...time kaseyyyy!! -xstabil, ak mgntuk..zZzZ..-

eeka said...

cookie monster: wslm.... hahahaha yer aku pun da terpengaruh ngn ko...
ko punya pasal la aku asyik ngadap blog jer skrg ni...
hehehehehe