Thursday, December 11, 2008

Pagi yang Cerah...

Thursday, December 11, 2008
Assalamualaikum

Hari ini, seperti biasa aku naik bas ke tempat praktikal. Seperti biasa juga aku masukkan punch card dan menyebut, "Ocean".. Tapi yang peliknya, pak cik india tu ntah dengar ke tak aku ckp.. "Ocean"... tiket yang sepatutnya RM1.10 telah jadi RM1.60... huhu rugi 50 sen... aku tak komen pape,.. sebab ramai lagi yang beratur belakang aku...

So, aku biarkan jer la... huhu... sampai jer dpan sekolah sebelah Ocean... aku pun turun dan menaiki jambatan utk melintas... hahahaha... pastu sampai kat gerai jual sarapan... aku pun belilah mee hun dan roti sardin... tapi kesian gak kat sorang guy ni...dia smpai dulu kat gerai tu tapi dia la yang paling last dpat beli nasi lemak... hehehhee... klo aku jadi guy ni mesti bengang... tapi takpe la.... gentleman... so ladies first la kan? kan?? hehehee

Sampai ofis jer, aku pun melantak la suma makanan yang aku beli,... ni la rutin harian aku utk menambah berat badan... muahahhaha =)

2 comments:

CoOkiE MoNSter said...

pe kes koo??? hahahaha...ala..abg tuh xkisah. Cool jer. Kan bang??

eeka said...

cookie monster: hahahaha abg tu kalo tau dia telah menjadi cerita hangat kat cni... mst dia senyum kambing sampai ke telinga.... hahahaha