Monday, October 5, 2009

Konvokesyen UTeM Melaka EEKA...

Monday, October 5, 2009





























8 comments:

shaz haza said...

tahniah eeka! =)

k.e.r.i. said...

masa ko bergambar kat pokok buluh tu aku nampak ko.
rasa cam nak terjah je.
haha

eeka said...

assalamualaikum

to shaz haza: hehehe tahniah kepada kau jugak... n dak2 utem yang dah konvo semalam... => semoga anda semua mendapat pekerjaan yang diidamkan... huuhuu

to k.e.r.i: eleh, cakap jer lebih... tapi tak tegur langsung pun masa kat khemah sebelum masuk dewan tu.. hehehe sombong..

Nur Adibah said...

Congrats Eeka!!

Amoi @ Shasha said...

congrats my fren!!
sedih laa x sempat nk bergambo ngan eeka!!!

eeka said...

assalamualaikum

thanks diba!

ehehe to sasha... len kali la kite bergambar berdua yerk... huhu

CoOkiE MoNSter said...

wahwah...congrates to u eeka. sampai sana ko heret jubah yerrr....kagum aku.=)

eeka said...

hahaha aku pun tak sangka leh sampai kapal melaka aku heret baju tu.. muahaha parents aku yang suruh..

bila lagi nak melaram kan? ahhaha

nak tunggu time kawen lambat lagi.. huhu ntah2 tak sempat kawen kot... da bertemu ajal...