Thursday, November 5, 2009

Office yang GELAP GELITA

Thursday, November 5, 2009

Assalamualaikum



Hari ni hujan turun dengan selebat-lebatnya... Tepat jam 1.00 ptg, akan berkumandanglah bunyi loceng menandakan waktu rehat.. dan lampu office segera dimatikan... Maka bergelaplah kami semua dari jam 1 ptg sehingga 1.40 ptg...

Time ni la saya berkesempatan untuk update blog ni.. huhu I really miss Adobe Photoshop... Duk ofis langsung takde masa nak ngadap internet and main edit-edit gambar... i feel very miserable.. huhu



Dah background IT, memang TERSIKSA takde internet time keje.. wawawawaa len kali saya update blog ni dengan crita best ya... skrg jiwa tengah lara... hahha kalau ada novel jiwang mesti layan nih... huhu baru abis baca novel "Biarkan Ia Pergi" nukilan Liza Nur... SURE layan la...

Nasib baik HAPPY ENDING>>> tak macam saya nih.. ntah bila happy ending saya... huhu



SaPA yang SINGLE and ALONE OUT THERE... please contact me.. hahaha sengal.. macam la desperate sangat... nak lelaki..



Well.... i had no idea right now..

Smlm masak sup ayam... guna resepi mama.. nasib baik PASS... housemate saya puji sedap.. ekeke baru time ni nak belajar masak... I will PROVE to myself that EEKA can be a PROFESSIONAL CHEF... ekkeke Aaamiin...

5 comments:

haza said...

salam

eeka syg, hehe. nnt insyaAllah ada ending yg happy. :)

bg aku novel tu.. huhu. aritu ade pameran buku kat sini, rambang mata tgok sume tu. sudahnya, 1 pun aku xbeli. ha ha.

eeka said...

assalamualaikum

wslm hajar.. kelakar la kau nih.. ekekke yer la nanti aku pass kat kau novel tu.. hehehe bila nak belanja KFC ni? hehe

haza said...

tggu gaji masuk akhir bulan ni. :p

psst.. eeka, ada rahsia ni. nnt aku bg tau.

nnt jumpe kite pusing 1 bp! ha ha.

hazwanHakim said...

bgus2...blaja masak awal2..nnt jngn lupe ler antar kat sni gak..

eeka said...

hehehe

assalamualaikum

to hazwanhakim: terima kasih daun keladi, nanti bila dah kerja jgn lupa belanja makan kat KFC tau! ekekeke